خانما بی حسی بهتره یا بیهوشی؟؟

۵ پاسخ

منم تردید دارم دوشکم بیهوش شدم
ولی الان میگن بیحسی
فقط میترسم وسژ عمل نفسم بالانیاد حالت تهوع بگیرم اخه خیلی ها میگن این دوتا حالت و

میگن تو بیهوشی خیلی سریع باید کارشون انجام بدن ک قبل اینکه رو جنین تاثیر بذاره درش بیارن و اینکه تو بیحسی دیرتر بیحسی از بدنت خارج میشه و آدم دیرتر درد و متوجه میشه

بی حسی عوارضش کمتره

بی حسی قطعا

بی حسی بهتره عزیز

سوال های مرتبط

مامان کوچک🤱 مامان کوچک🤱 ۱۰ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری