۴ پاسخ

قطعا بی حسی

الان دیگه بیهوشی فقط مشکل داشته باشی میزارن

من اگه انتخابی باشه بیهوشی
... بیحسی سردرد بعدش خیلی بده

مگه میشه انتخاب کرد؟ من سزارین اولم گفتن فقط اسپاینال

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد