خانما سزارین بی حسی یا بیهوشی کدوم یکی بهتره؟؟؟

۱۰ پاسخ

همیشه میگفتن بخاطر تحریما مواد بیهوشی گرونه دیگه بی حس میکنن. بی حسی اگر دیسک و تنگی نخاعی داشته باشی بدتر میکنه.. الانا اصرار به بی حسی میکنن. دلم میخاد اینو بی هوشم کنن چون کمرم خیلی درد میکنه میترسم بدتر شه

من بیهوش بودم خداکنه اینم بیهوش کنن چون دیگ توان و استرس اینو ندارم چیزی بشنوم یا ببینم

من حس میکنم حین عمل حسم یهو برمیگرده برای همین همش میترسم دلم میخواد بیهوشم کنن

قطعا بیهوشی من خودم بیهوشی رو انتخاب کردم چون واقعا نه استرس اون لحظات رو میخواستم تحمل کنم نه اینکه کل مدت منتظر بمونم تا کی حس برگرده و بعدم عوارضش خیلی به نظر من بیشتره

بیحسی

بیحسی بهتره اونایی که تو ریکاوری پیشم بیهوش بودن یهو با درد زیاد بهوش اومدن ولی من یواش یواش دردام شروع شد...از طرفی موقع بدنیا اومدن بچه رو میبینی اما خب انقدر دارو میزنن بهت که زیاد هوشیار نیستی...من فقط موقع بدنیا اومدن دخترمو دیدم بقیش انگار خواب و بیدار بودم چیزی یادم نیست

هردو عوارض خودشو داره چون بیهوشی کمه الان بیشتر بیحس میکنن

بیهوشی عوارضش بیشتر و کلا آدم تو کل عمرش یه مقدار محدود میتونه عمل با بیهوشی بکنه

بیحسی

بیحسی

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی