منک ازبی حسی میترسم🤦🏻♀️حتی برای عمل زانوهم دکترم نزاشتم بی حس کنه
منک دوتادخترقبلیم دکترگفتم بی حسی نمیخام بیهوشم کردن حالااین یکیم خداکنه بحرفم کنن
بی حسی عزیزم
بی حسی چون میگن بیهوشی رو جنین تاثیر میزاره
بی حسی. مگه اینکه مشکل داشته باشی
معمولا با بی حسی هست مگر شرایط خاص
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.