سزارین تحت بیهوشی عمومی انجام میشه یا بی حسی؟

۶ پاسخ

منک ازبی حسی میترسم🤦🏻‍♀️حتی برای عمل زانوهم دکترم نزاشتم بی حس کنه

منک دوتادخترقبلیم دکترگفتم بی حسی نمیخام بیهوشم کردن حالااین یکیم خداکنه بحرفم کنن

بی حسی عزیزم

بی حسی چون میگن بیهوشی رو جنین تاثیر میزاره

بی حسی. مگه اینکه مشکل داشته باشی

معمولا با بی حسی هست مگر شرایط خاص

سوال های مرتبط

مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی