بی هوشی دکتر من گفت اصلا خوب نیست توی شرایط خاص
بی حسی ترس نداره
اولویت بی حسیه درحال حاضر چون عوارض کمتری داره ولی اگه بخوای توی اتاق عمل میتونی بگی بیهوشت کنن مخصوصا برای کسایی که از فضای اتاق عمل میترسن انجام میدن بیهوشی رو
من بچه اولم بیهوش بودم دومی سومی دیدن میترسم بیحس کردن بچمو دیدم خواب اور زدن برام هیچی حالیم نشد دیگه تا وقتی رفتم ریکاوری
بی حسی اصلا درد نداره چیزی حس نمیکنی
من خودم گفتم بیهوش کنید
خودت ب دکترت هرچی بگی همونکارو میکنن.
عزیزم تو بیمارستان خصوصی ازت میپرسن من رفتم پارسال پرسیدن ولی بی حسی عالیه امتحان کن هیچی نمیفهمی من ازبیهوشی عین سگ میترسم۰😂
من بی حس بودم خیلی خوب بود اصلا چیزی متوجه نمیشی، بعد اینکه اون لحظه که به دنیا میاد میارن پیشت انگار دنیارو بهت دادن
منو که وسط عمل مجبور شدن بی هوش کنن
بی حسی خوبه به نظر من
هم گیجی بیهوشی نداری هم چند ساعت درد کمتر داری هم عوارض کمتری
تلقین خیلی مهمه کلامت رو مغزت حاکمیت میکنه پس اصلا تلقین نکن استرسم نداشته باش کل تایم اون بی حسی با شستوشو و ضدعفونی و زدن سوزن و خالی کردن بی حسی یه دیقه هم نمیشه ایقدم توی اتاق عمل میخندوننت باهات حرف میزنن اصلا متوجه نمیشی بعد میگن بخواب تومیگیعه تموم شد؟؟؟
من دوتا سزارین پشت سر هم داشتم به فاصله ۱۸ماه کمر درد و اینا که از عوارضشه کاملا چرته مخصوصا بعد زایمان دوتاشم بی حسی بودم بدون پمپ درد فقط شیاف اونم گاهی…دومین سزارینم چون تجربه داشتم قوی تر بودم چه اب خورده باشم چه زایمان کرده باشم😂😂😂 کارای بی حس شدن دوتا زایمانمم اصلا درد نداشت اما اون حس سنگینی که توی انگشتای پا شروع میشه میاد بالا یکم چندشه😂😂 انگار پاهای ادم خواب رفته
بی حسی نخاعی ضررش کمتره میگن دردم نداره فقط مراقبت داره تو نت بخون اونایی هم که میگن بعدش عوارض پیدا کردیم کمر درد شدیم الکیه من هرکی رو دیدم راضیه
منکه داخل عمل هرچی گفتم عصبی شدن که میخوای دیگه به هوش نیایی
منو ک بیهوش کرده بودن رو بچه اولم
ن دیگه بیشتر بی حس میکنن دیگه بیهوش نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.