عزیزم واقعا ناراحت شدم 💔💔💔 میدونم سختته اما سعی کن اروم باشی مطمعن باش دفعه بدی جواب میگیری ولی اینبار حتما همسرتم تحت نظر باشه اگه حاملگی پوچ باشه همسر هم باید دارو مصرف کنه
آخیییی یعنی پوچه ؟
سونو برو حتما
استرس نداشته باش بدتر میشه آروم باش توکل ب خدا کن
خدا بزرگ نگران نباش میشه عکس پروفایلت کامنت بزاری خیلی قشنگ🩷
سقط میشه
چند روز از پریودت میگذره؟
سونو تشکیل قلب ک رفتی قلبش میزد؟😢
خب تواین هفته باید بالا چند هزار باشه کمه🥲
آخ قلبم😢😢عزیزه دام❤️❤️
متاسفانه علامت خوبی نیست عزیزم
😭😭😭😭😭
مگه سنو نرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.