خانما عدد بتام برا هفته ۶ خوبه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

۳ هفته. ۵ تا ۵۰
۴ هفته ۵ تا ۴۲۶
۵ هفته ۱۸ تا ۷,۳۴۰
۶ هفته ۱,۰۸۰ تا ۵۶,۵۰۰
۷ تا ۸ هفته ۷,۶۵۰ تا ۲۲۹,۰۰۰
۹ تا ۱۲ هفته ۲۵,۷۰۰ تا

اره عزیزم تا الان ساک هم تشکیل شده

منم رفتم۶ هفته بود ۵۰۰۰ بود رفتم سونو گفت زود اومدی برو شش هفته بعد بیا

آره پناه بر خدا

آره عزیزم خوبه

من شش هفته که بودم بتا ۹۰۰ بود دکتر گفت عدد بالا احتمال داره دو قلو باشه ولی دو قلو نبود تو که ۱۵۰۰

دارو مصرف کردی

دو قلوهه 🥹🤭😍

ب حساب این جدول نرماله

تصویر

عالیه مبارکه

خیلی خوبه احتمال دو قلویی هم داره وقتی که شش هفته باشی بتا ۱۵۰۰ باشه

سلام عزیزم بله نرماله چون تاخیرت زیاد بود ازمایش دادی عددت بالاست

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته سیزدهم بارداری
مامان آرتین و پسری💙 مامان آرتین و پسری💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری