این عدد بتا برا ۶ هفته خوبه؟ زیاد نیس؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ن عزیز زیاد نیس خوبه

تازه اولشی

معلوم نیس که فقط نوشته بیشتر از ۲۰۰

نه نرماله عزیزم
به حرف بقیه هم گوش نده
و این که شما شش هفته نیستی پنج هفته و خرده ای که احتمال بالا بری سونو سن بارداریت از چیزی که حساب میکنن دکترا کمتره چون آدم از وقتی پریود میشه که باردار نمیشه.

بد عکس انداختی ۲۰۰ معلومه
ممکنه دو قلو باشب

خوبهه برام دعا كن باردار بشم

خوبه از من تازه دکتر گفت ممکنه چند قلوی باشه من نزدیک ۳هزار هستم تازه

کمه ب نظرم

چند روز تاخیری؟ نه خوبه عزیزم

ببخشید ولی یکم کمه

زیاد؟ کمم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردالو مامان گردالو روزهای ابتدایی تولد
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان ماندانا🩷😍🫀 مامان ماندانا🩷😍🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری