بتا با عدد ۲۳۱۰ برا ۴ هفته نیم زیاد نیس؟ میگن احتمال چند قلویی هست

۸ پاسخ

من ۲۹۷۶ بودم تک بود ۵ هفته و دو روزم بود

هیچ ربطی نداره

من ۵ هفته ۲۰ هزار بودم یکی بود😍

منم همین بودم
تک قلو بود

من ۳۸۲۲ بود یکی بود

منم نزدیک ۱۲ هزار بودم ولی یدونس😅

من ۲۵۵۰ بودم و یه دونه بود

من 4هفته 11هزار بودم تک بود

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته سی‌وهشتم بارداری