بچها من عدد بتام ۵۷۰۰ بود
همه میگن زیاده و امکان چند قلویی هست
راسته؟

۱۱ پاسخ

من ۵ هفته بتام ۲۲۹۸ بود یدونس

نه مال من بتام زیاد بود یدونست

نه ربطی نداره منم خیلی بتام بالا بود ولی تک قلو بود

نبابا من ۶۵۰۰ بود تک قلو شد

نه عزیزم خوبه ،من امروز ۴ هزار بودم، تو پیامهام هست اتفاقا امروز پرسیدم که امکان دوقلویی هست گفتن نه

منم دوروز بعد از موعد۹۸۰ بود ولی تک قلو

به این نیست عزیزم

دارو استفاده میکردی عزیزم

ا منم بتام زیاد بود ولی یه بچه داشتم. ۵ هفته ۲۱۰۰ بود بتام

والا من یکروز تاخیر ۷۴۷ بود
و دوقلویی
فکر نکنم زیاد ربط داشته باشه

دکتر من میگفت ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی🎀 مامان پسری و تو دلی🎀 هفته چهاردهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 قصد بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری