بتا 67هزارو780 احتمال چند قلویی هست

۱۰ پاسخ

برای هفته ۴ احتمال داره

وجالب اینکه گفت ده هفتم

سلام من رفتم سونو گفتم بتام بالاست، یه دونه بود بچه، ضربانشم 145 بود همچی عالی

وااای خبر بدی حتما عزیزممم شاید چندقلو باشههه

برو سونو حتما

چندروز تاخیر

عزیزم دارو چی خوردی

منم میرم امروز سونوی تشکیل قلب دعا کن برام🙏🏻

اون موقع 4هفته بودم الان 8هفتم میخام امروز برم سونو تشکیل قلب

ماشالا چند روزه عقب زدی؟

سوال های مرتبط

مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندقی 🥰 مامان فندقی 🥰 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری