بتای من بعد 48ساعت بجای دوبرابر شده بود 4برابر
اره من بتام بالا بود دکتر احتمال دوقلویی داد
بعد رفتم سونو و دوقلو بود😍💕
قطعی نیست گلی حتما باید سونو بری
عدد بتا معنای قطعی نداره، اگر هر ۴۸ ساعت بیش از دو برابر بالا بره دکتر شک رو میذاره رو چند قلویی و تو سنو میگرده ببینه قل دیگه میبینه یا نه.
عدد بتا به تنهایی بالا باشه ممکنه بخاطر آمپولهایی باشه که مصرف کردی.
هفته بارداری (سن بارداری) رو همون سنوی اول که بری میگه، چون ممکنه جنین زودتر یا دیرتر از چیزی که فکر میکنی تشکیل شده باشه
فقط سونو، عدد بتا ربطی ندارد
قطعی فقط سونو مشخص میشه
ن نمیشه
نه همیشه اینطور نیست.دوقلویی چندقلویی فقط با سونو مشخص میشه نه با بتا.
آره چنده چند روز عقب افتاده
سلام اره چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.