سلام مامانا از رو بتا میشه فهمید جنسیت چیه

۴ پاسخ

بتا بالا هزار پسره زیز هزار دختر من بچه اولم بتا۲۳۰۰بود همه میگفتن پسره پسر شد الان بتام زیر هزار هست همه میگن دختره ایشاالله برم دختر باشه

خیر اصلا ب بتا ربطی نداره

نه عزیزم

خیر 🙃

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماه مامان ماه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایلماه وتودلی💞 مامان ایلماه وتودلی💞 هفته نهم بارداری
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس هفته سی‌وششم بارداری