خانم میگن از روی ازمایش بتا جنسیت بچه رو میشه فهمید درسته ؟

۹ پاسخ

نه بابا ربطی نداره که

تورو خدا ولم کنین
امشب چرا انقدر گهواره سم شده😭😭

ن ربطی نداره

فععک نعکنم 😅🤌🏻

نه عزیز

نه بابا چرته

نه
ولی اگه خیلی عجله داری آزمایش تعیین جنسیت بده از سلفری ارزونتر در میاد

نبابا چ ربطی داره

بتا کم میگن پسر ولی صحت ندار

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری