خانما چطوری از روی آزمایش NT میشه جنسیت رو فهمید؟

۴ پاسخ

من امروز NT دادم گفت از زاویه لگن بچه حدس میزنه دختره ولی اصلا نمیشه روش حساب کرد

یه خانومی هست تو دوستام مامان آیسا برو براش بفرست آزمایش رو حدس میزنه چیه

آزمایش معلوم نمیشه عزیز
بعضی از دکترا ۱۲ هفته تشخیص میدن جنسیت

از روی آزمایش نمیشه مگه اینکه سلفری بدی

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مبین 🩵 مامان مبین 🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌وسوم بارداری