خانوما از ازمایش بتا میشه فهمید کی لقاح گرفته و جنسیت چیه ؟؟

۷ پاسخ

من بتا که دادم روز اول 922 بود سه روز بعدش 1864 شده بود دکتر گفت هفته چهارمی الان سونو رفتم فک میکردم 6 هفته و 3 روزمه ولی 5 هفته و 5 روز بود یعنی اون عدد بتا برا هفته سوم زیاد نبود؟؟؟

نه اصلان

ن اصلا

نه قربونت ولی هفته رو تقریبا میتونی بفهمی

به هیچ وجه😂

ربطی نداره بهم

فک نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلا و آیلا💕 مامان نیلا و آیلا💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماه مامان ماه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد