از رو آزمایش انتی چطوری میشه فهمید جنسیت چیه؟

۵ پاسخ

ان تی اصن نمیشه فهمید اگه سونو نگفته
انومالی فقط درسته
من ان تی گفتن دختر انومالی و سلفری دادم پصر بود

سلام من تو هفته اا بارداری رفتم سونو انومالی گف خیلی کوچیکه نفهمید چیه جنسیت ولی گف احتمالا از حرکتش دختره یعنی راست گفته

عکس سونو رو بذار
خوده بچه

از رو اعداد ازمایش حدسی میگن اکثرا برا همه درست دراومده بفرس بگم برات

تو سونو انتی معمولا احتمالی میگن
به من گفت پسر و درستم بود

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد