بنظرتون میشه از انتی فهمید جنسیت چیه

تصویر
۱۸ پاسخ

درخاست بده گلیی❤️😍

مبارکه فکرکنم‌دختره 😍

پسر بنظر

عزیزم کاشت ناخن ضرر نداره؟

خدا حفظش کن بنظر دختر

بنظرم دختره❤

پسره.

پسره احتمال نداده

اصلا تفسیر سونو فقط کار سونوگراف هست . دکتر هایی که با سونو دوازده هفته یا همون آن تی جنسیت رو میگن از روی بیضه های داخل شکم یا تخمدان های جنین میگن که اینم توی عکس سونو نیست اگرم بود من و شما نمیتونیم بفهمیم

اره پسره نینیت

پسرهههه

پسره فک کنم

دختره عزیزم مثل انتی منه

بهت احتمال نداد؟

خداحفظش کنه عزیزم 😘😘😘😘😘

خود دکتر احتمال نداد چیزی؟؟

الهی عزیزم مبارکت باشه 🧡🥰 شبیه پسره

آره ولی خطا داره تا آنومالی دقیق بگه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیناز وآیلین مامان آیناز وآیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ام بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته بیست‌وششم بارداری