سلام مامانا از رو عدد مام جنسیت رو میشه فهمید؟

تصویر
۱۴ پاسخ

هر دو رو توی یه ازمایشگاه باید انجام میدادی یه جا انجام دادی؟

بر اساس کوادمارکر و این ازمایش

دختره

آزمایش بعد ان‌ تی هستش این؟🤔

حالا جنسیتت چیه عزیزم

@SALlN73

دختره؟؟

ربطی نداره عزیزم

دقیق نیست .برا من کلا برعکس شد

به من گفتن پسره ولی انتی گفت دختره

گزارش سونو آن تی رو بزار من بهت بگم
یادش بخیر خودم که باردار بودم از حدس بزن های درجه یک گهواره بودم

احتمالا دختره عزیزم

پسره

احتمالا دختر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری