راسته ک میگن از عدد مام میشه فهمید دختره یا پسر

۸ پاسخ

ن عزیزم درست نیست و دلیل علمی نداره
من خیلیا رو دیدم بالای ۴۰ بوده و بچه پسر
همینجور هم برعکس

عدد مام چیه

ن الکیع

نه بابا الکیه من عددم به پسر میخورد دختره بچم

رفتم آزمایش انتی شمارو دیدم
طبق چیزی که اینجا میگن نی نی پسره

از عدد فری بتا توی جدول انتی من تو گهواره از چند نفر یاد گرفتم
۹۰ درصد درسته

از عدد چی؟

چجوری؟؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الوچه مامان الوچه هفته شانزدهم بارداری
مامان ایلایدا مامان ایلایدا هفته سی‌ودوم بارداری