از ازمایش ان تی میشه فهمید دختره یا پسر؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

فکر نکنم

از اول بارداریم هورمون. hcg خیلی بالا بود برا همینم تهوع هام زیاده

بردم دکترم دیده. گفت اوکیه. فقط جنسیت بهم نگفت

فری بتات مث من بالاست حتما برو دکتر دوباره برات آزمایش سلفری یا مرحله دوم غربالگری رو مینویسه

عزیزم هاش سی جی خیلی خیلی بالایه.بردی به دکتر نشون بدی؟؟

نه واسه من که درست در نیومد

بر حسب ازمایش دختره چون خیلی بالاست میگن پایین ۱ پسره
ولی بازم نمیدونم درسته یا غلط

عزیزم انتی رو ببر پیش دکترت حتما

هورمون هاش سی جیت چقدر زیاده

عکس سونوتو داری

ن بابا الکیه

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری