ازمایش انتیم برگه دیگشم میزارم تو کامنت
میشه از عدد فهمید دختره یا پسر؟

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم این مربوط به غربالگری سه ماه اول جنسیت ک مشخص نیس
ازمایشnipt بدی دقیق بهت میگه
بهتراز سوناگرافی
توسوناگرافی اشتباه پیش میاد ولیnipt۹۸٪درسته

حسم میگه نی نی شما پسرع

سوال های مرتبط

مامان الوچه مامان الوچه هفته شانزدهم بارداری
مامان ایلایدا مامان ایلایدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان انیا💕💕 مامان انیا💕💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری