واقعادرسته من مال هرکیوک دیدم.واسه منم۹۰بوددخترشد بالاباشه کلادختره
الکی هست برای من پسر گفتن ولی دختره
میگن فری بتا بالای ۴۰ دختر زیر ۴۰ پسر
من جواب ازمایشمو گذاشته بودم اینجا یه خانومی بهم گفت احتمالا بچت دختره و واقعا دختر شد نمیدونم ولی طبق چی گفت
ی تست سوزن نخ انجام بدی فک کنم بهتر بفهمی جنسیت چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.