کیا از رو عدد مام و فری بتا تعیین جنسیت کردن و درست دراومده؟

۵ پاسخ

واقعادرسته من مال هرکیوک دیدم.واسه منم۹۰بوددخترشد بالاباشه کلادختره

الکی هست برای من پسر گفتن ولی دختره

میگن فری بتا بالای ۴۰ دختر زیر ۴۰ پسر

من جواب ازمایشمو گذاشته بودم اینجا یه خانومی بهم گفت احتمالا بچت دختره و واقعا دختر شد نمیدونم ولی طبق چی گفت

ی تست سوزن نخ انجام بدی فک کنم بهتر بفهمی جنسیت چیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد