۱۱ هفته جایه خوب بری سنو ان تی میگه بهت
از ۸ هفته میتونی آزمایش خون بدی و صد در صد جنسیت رو میگه.
ولی با سونو توی ۱۲ هفته احتمال میدن و بعد از ۱۵ هفته دیگه قطعیه.
انتی بهت احتمال میده ولی خب قطعی نیست
15/16 هفته قطعی بهت میگه
18 هفته که میشه انومالی دیگه دقیق دقیقه
برا منم انتی تشخیص داد یه سونو خوب برو تشخیص میده انتی. وگرنه بقیه فقط ت انتی یا احتمال میدن یا نمیگن
برای منکه فرقی نمیکنه دخترباشه خوشحال ترمیشم فقط سالم باشه.
البته مال منو از همون ۱۲ هفته گفت تو برگه انتیمم نوشت جنسیتو تو تاپینک هام هستش
۱۵ هفته به بعد
18هفته
۱۸ هفته مطمئن ترین زمانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.