سلام مامانا از چند هفته میشه فهمید جنسیت بچه رو؟😍

۹ پاسخ

۱۱ هفته جایه خوب بری سنو ان تی میگه بهت

از ۸ هفته میتونی آزمایش خون بدی و صد در صد جنسیت رو میگه.
ولی با سونو توی ۱۲ هفته احتمال میدن و بعد از ۱۵ هفته دیگه قطعیه.

انتی بهت احتمال میده ولی خب قطعی نیست
15/16 هفته قطعی بهت میگه
18 هفته که میشه انومالی دیگه دقیق دقیقه

برا منم انتی تشخیص داد یه سونو خوب برو تشخیص میده انتی. وگرنه بقیه فقط ت انتی یا احتمال میدن یا نمیگن

برای منکه فرقی نمیکنه دخترباشه خوشحال ترمیشم فقط سالم باشه.

البته مال منو از همون ۱۲ هفته گفت تو برگه انتیمم نوشت جنسیتو تو تاپینک هام هستش

۱۵ هفته به بعد

18هفته

۱۸ هفته مطمئن ترین زمانه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان افرا 💕 مامان افرا 💕 هفته سی‌وپنجم بارداری