من نمیدونستم باردارم، برعکس توی همون ماه اول خیلی قلیون و سیگار کشیدم،، بعد که فهمیدم باردارم، خیلی عذاب وجدان گرفتم 😐
والا من همون ماهی ک باردار بودم مشروب خورده بودم و قلیونم کنارش بود خدا بخاد میشه
ولی ی چیزی مامانم کشید الان داداشم چسبندگی ریه داره
زمان اقدام نکشی بهتره حتی هفته ای یبار یکی از اقوام زمان بارداری قلیون مبکشید بعد نوزادش ریه هاش به مشکل خورده بود
من🤣🤣دکترمیگفت نازایی میاره روزی سه بار میکشیدم دیدم باردارم شدم
وایی منم عاشق قلیونم الان نزدیک ۱ ماه نمیکشم
خوب نکش بخاطر سلامتی تو دلیت که قراره خدا بهت بده 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.