من بردم دکتر گفت عرق جوش بخاطر گرما یا شیر ریخته رو صورتش مونده
اینا رو وقتی نوزاد بخواد تپل بشه میزنه
صورتو گردن دختر منم اینطوری شده بود بردمش دکتر پماد هیدروکورتیزون بهش داد چندروز زدم براش خوب شد گفت حساسیت
یا اگزماست
یا یه چیز گرم خوردی بهش نساخته اگر شیر خودتو میدی
اگر مدفوعش خلطی و ابکی شاید حساسیت به پروتئین گاوی باشه
عادیه خودش خوب میشه . برادخترمنم اینجوری بود ماه اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.