۴ پاسخ

چرا این قدر دیر داری از شیر خشک میگیری یک باره بگیرش یه کم سخته ولی تموم میشه زودی

هروقت شیر درست کردی داخلش شیشه اش یکم دارچین بریز قشنگ میذارش کنار دختر منم شب ها قبل خواب حتما باید می‌خورد خواب عصر حتما باید می‌خورد ولی با این کار بدون گریه گذاشتش کنار فقط یه بار دارچین ریختم

من پسرم هیچی نمیخورد هر دیقه شیشه شیر یروز ک بیدار شدم گفتم دیگه نمیدمش خیلی لاغر شده بود شیشه شیر و قوطی شیرو قایم کردم بردمش بیرون انقد بیرون گردوندمش ک یادش رفت شب ک شد باید با شیشه میخوابید گریه میکرد شیشه براش اب و قند دادم دوشب اینجوری سپری شد از شب سوم روزش بردم شهر بازی خستش کردم شب از خستگی خودش خوابید خداروشکر بعد ازون عادت کرد فقط ی هفته گاهی می‌گفت شیشه شیر ک منم میگفتم شیشه اخ تا نخواست خداروشکر

من بجای شیرخشک چای ریختم با نبات یا یدونه قند از اون خوشش امدخورد چون ن شیر پاستوریزه میخورد ن چیز دیگه ای
اینم بگم چندروز بود شیر خشک و کمتر میریختم اب بیشتر بدش امده بود

سوال های مرتبط