کدوم شیرخشک کمترین نفخ و کولیک رو داره؟

۷ پاسخ

من ببلاک میدم ولی خیلی زور میزنه

عزیزم هرکی هر شیرخشکی که به بچش بسازه میگه باید ببینی کدوم به بچه شما می‌سازه

فک کنم گیگوز من که دادم تا ی سالگی خیلی خوب بود

بستگیبه نحوه خوردن بچه داره بنظرم

ببلاک عالیه

اپتامیل

ببلاک کامفورت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی
مامان یزدان 💙🧿 مامان یزدان 💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی