۳ پاسخ

دختر من هم رفلاکس داشت خیلی بالا می‌آورد
ببلاک آی آر میدم
بهش بعد از چندین تا عوض کردن شیرخشک این یکی بهش ساخت خداروشکر تا الان

بنظرم به پزشک مراجعه کنید

باید به دکتر بگی
چون باز الرژی هم داشته باشه فرق میکنه

سوال های مرتبط