nst بدع
من کم شده الان بیمارستانم میگن ب خاطر آمپول ریه اس
ولی دو سه روزه کم شده نوار گرفتم میگن خوبه خداراشکر
دیروز ب دکترم گفتم ک کم شده برام سونو نوشت
شما علائم دیگه دارین؟
من دستو پاهام درد میکنه یه مقدار میگیره و ول میکنه خفیف درد پریودی...بی حالم هستم
از دیشب نی نی منم حرکاتش کم شده 🥲
نه در اولین فرصت برو پیش دکترت
اره. منم ۳۰هفتهکلا الگو حرکتش تغییر کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.