۹ پاسخ

من ده روزه شاید بیست روز اما خیلی عجله نمیکنم داره یاد میگیره پی پی میگه می‌ره دیش خودم میبرم هر بیست دقیقه واقعا هم می‌کنه دیش موندم هر موقع ببریم دیش دارن اینا جالبه

برای من خیلی سخت گذشت بعد یک ماه دل خونی یاد گرفته جیش کنه ولی نمیگه خودم یک ساعتی یا نیم ساعتی میبرمش هنوز پی پی نکرده تو دستشویی نمیدونه فقط جیشو یاد گرفته

از همون روز که پوشک نکردم گفت خداروشکر

بعد دوسه روز گفت ولی خطا میده گاهی خودم میپرسم
البته پوشک شو میپوشونم وقتی میگه درمیارم جیش که کرد دوباره میپوشونم دوس ندارم کثیف کاری بشه تو این حین هم خوب یاد گرفته و پیشرفت داشته

الان یک ماهه گرفتم
جیششو یک هفته بعدش گفت پی پیشم تازگیا میگه بعضی اوقاتم دیگ خطا میده

دوروزه شروع کردم کل روزو دسشویی هستیم اندازه ی سال خسته م

بعده ۳ روز دیگ خودش گفت

من پنج روزه
نمیگه

من تازه از امروز شروع کردم از پوشک بگیرم

سوال های مرتبط