۱۰ پاسخ

ده روز اول صاف شدم
الان سه هفتس یه بار میگه دوبار نمیکه
من هر یک ساعت میبرمش

نزدیک دو هفتس جیششو قشنگ میگه تو خوابم جیش نمیکنه ولی همچنان پی پی رو تو شلوارش میکنه.برا بیرونم مای بیبیش میکنم.چونک هنوز حرف نمیزنه کذاشتم هرموقع حرف زد از مای بیبی بیرونم بگیرمش

من نزدیک هفتس
واقعااا سخته

منم انشالله از امروز میخام شروع کنم

اگه بموقع باشه و امادگی داشته باشه از همون روز اول میگه و میره و خطاش خیلی کمه ولی اگه خطا زیاد داشت یعنی هنوز ذهنش اماده نیست بزار یه ماه دیگه باز تکرار کن

من الان یازده روز یکم بهتر شده ولی خطا داره همچنان

از تولد دو سالگیش شروع کردم با جیش خوب کنار اومد دو سه هفته ای اوکی شد
ولی از پی پی هنوزم می‌ترسه😑

بعد 10 روز خودش گف و الان 5 6 روزه ک میگه ولی شبا دیگ پوشکش میکنم چون بیدار بشه دیگ نمیخابه

عه خوب موفق باشی ... یک هفته ی اول سخته

تو حالا زوده از الان امادش کن ذهنی و جسمی همه چی برمیگرده ب خوده بچه .. من دخترم دیگه چند روز دیگه میشه۲ سال و چهار ماه پنج روزه ک ترک پوشکیم توهم انشالله دوماه دیگه شروع کن اگه امادس

سوال های مرتبط