خانوما واسه وزن گیری ببلاک بهتره یا بیومیل

۸ پاسخ

بیومیل من دادم هیچوقتموزن نگرفت

من خیلی دوستدارم الاان هم تحت نظر دکتر هستم ولی دوستدارم یه بچه سالم خوب به دنیا بیارم ولی استرس فشار روحی نمیزارع من باید چیکار کنم

سلام خوب هستین من تازه عمل کردم بچم سه ماهگی توشکممم قلبش نزد ومن آرامشم افسرده شدم اولا خیلی ذوق داشتم الان همش غصه میخورم چیکار باید بکنم

من ببلاک میدم
با اینکه خیلی هم شیر نمیدم وزنش همیشه رو به بالاس🤦‍♀️

بیومیل پلاس دادم بچم یبوست شد خیلی چرب بود یکمم تو شیشه میموند بوی گندی میگرف بوی ماهی مرده عوق

من پسرم ببلاک میخوره وزنشم خیلی خوبه

بیومیل عالیه

گیگوز خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی