من به پسرم آپتامیل میدم که افتضاحه
ببین بچه با بچه دیگه فرق میکنه مثلا برای دوقلوهام یکیش ببلاک وزن گیریش خوبه و اون یکی اپتامیل میخورد وزن میگرفت
روی هر بچه ای متفاوت بستگی به خود بچه داره
ولی اوتامیل اگه بخوره خیلی بهتره
ببلاک👌
کدومش ب بچت میسازه من اپتامیل میدادم رفلاکس داشت از دو ماهگی دگ بیومیل و ترویتال ای آر دادم
من آپتامیل پرونوترا میدم راضی ام خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.