۶ پاسخ

من به پسرم آپتامیل میدم که افتضاحه

ببین بچه با بچه دیگه فرق میکنه مثلا برای دوقلوهام یکیش ببلاک وزن گیریش خوبه و اون یکی اپتامیل میخورد وزن میگرفت

روی هر بچه ای متفاوت بستگی به خود بچه داره
ولی اوتامیل اگه بخوره خیلی بهتره

ببلاک👌

کدومش ب بچت میسازه من اپتامیل میدادم رفلاکس داشت از دو ماهگی دگ بیومیل و ترویتال ای آر دادم

من آپتامیل پرونوترا میدم راضی ام خوبه

سوال های مرتبط