۲ پاسخ

ببلاک
دختر من با اپتامیل وزن نگرفت خداروشکر ببلاک عالی بود

بستگی به بچه داره واسه دو تاش براش فرقی نمیکنه وزن نمیگیره دخترم نمی دونم چرا غذا هم بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری