برا بچه من بهتر بود ۷تا شیرخشک عوض کردم
من میدم میسازه ولی وزن دهی نرماله تپلیش نکرد☹️
من ۲ دادم اصلا وزن نداد. عوضش کردک
نان چون چرب و سنگین وزن دهی داره ولی ب معذه هر بچه سازگار نیس
من نان اوپتی پرو میدم عااالیه خیلی خوب ساخت به دخترم
از اول میدادم ولی انچنان عجیب و غریب وزن نمیده معمولیه
من میدم قشنگ وزن نداد
من میدم خیلی تعریفی نداره
باید ببینی ب بدن بچ سازگاری دار یانه
من میدم ب بچم راضیم
من میدم تعریفی نداره
نمیدونم اما دکتر و داروخونه گفتن ببلاک از همه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.