راسته که شیر خشک نان بهتره برای وزن گیری؟

۱۱ پاسخ

برا بچه من بهتر بود ۷تا شیرخشک عوض کردم

من میدم میسازه ولی وزن دهی نرماله تپلیش نکرد☹️

من ۲ دادم اصلا وزن نداد. عوضش کردک

نان چون چرب و سنگین وزن دهی داره ولی ب معذه هر بچه سازگار نیس

من نان اوپتی پرو میدم عااالیه خیلی خوب ساخت به دخترم

از اول میدادم ولی انچنان عجیب و غریب وزن نمیده معمولیه

من میدم قشنگ وزن نداد

من میدم خیلی تعریفی نداره

باید ببینی ب بدن بچ سازگاری دار یانه
من میدم ب بچم راضیم

من میدم تعریفی نداره

نمیدونم اما دکتر و داروخونه گفتن ببلاک از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری