سلام
دوباره زدن ک

۷ پاسخ

اول ایران زد آخه چرا نمیزارن آرامش داشته باشیم😭

اونایی که میگن اول ایران زد
احتمالا من دارم هر روز بندرعباس و قشم و... رو میزنم
من دارم لبنان بمباران میکنم
واقعا تو زندگیتون هم اینجوری دنبال مقصر میگردین؟

اول ایران زد
کرم از خود درخته😂😂😂

اول ایران زد، ای بابا

متاسفانه آره😭

اره من شنیدم از خاب پاشدم بعد رفتم توخبرا دیدم زدن

کجارو

سوال های مرتبط