خانما چه غذاهایی شیرافزا هستن؟؟

۸ پاسخ

عزیز اگر مسئله مالی ندارین قرص لاکتاول به شدت شیرافزاست.الان یکم گرون شده دفعه اول یکو دویست خریدم.بعد سه ماه یکو هفتصد شد.اما با خوردنش متوجه تغییر چشم گیری میشی.همش لباسات خیس میشن دیگه.
ولی خب اگر قند نداری دلستر هم عالیه.

ماهی بخور

چای خرما کلن مایعات خوبه...ماکارانی آبگوشت برنج و گوشت قرمز مرغم خوبه...بده سینتو بکمه هرچی بیشتر مک بزنه نی نی شیرتم زیاد میشه عزیزم

سوال منم هست
اما من قرص شیر افزا میخورم شیرم زیاد میشه

مامارانی اب هویج

دیروز خیلی‌ هندونه خوردم خیلی‌ دوست دارم ، از دیروز تا حالا سینم داره درد میکنه از بس شیرم زیاد شده

شوید توی پلو عالیه . من امتحان کردم

آپدیت عکس
تبدیل عکس معمولی خود ب عکس آتلیه ای
فقط با ۲۰هزار تومان
برای سفارش ب آیدی زیر در روبیکا پیام دهید
@Zendgi_24

سوال های مرتبط

مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی
مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی