پسر من از وقتی دنیا اومد خواب شبش همین حدود ۱۱ بود. یکی دو بار پیش اومد طی چرخه خواب و بیداریش ۱۰ خوابید ولی خیلی بدخواب شد اون شبها و زیاد در طول شب بیدار شد. اگه برای هورمون رشد میگی اگه از ۱۰ تا ۲ ترشح میشه. ۱۲ تا ۲ هم به خواب عمیق بره خوبه.
من تقربیا 12میخوابه تا سه دوباره تا شش
پسر من عادت کرده بود ۶تا۸میخابید بعد بیدار میموند تا ۱ منم دیگ بعد ساعت ۳نمیخابونمش الان ۷میخابه تا ۷صبح
من ساعت ده دیگه خوابش میگیره اهاش بازی کن خسته بشه
من اگه ۱۰ هم چراغ خاموش کنم میخوابه ، اما گاها چون خودم تا ۱۲ بیدارم اونم کنارم بیداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.