۵ پاسخ

پسر من از وقتی دنیا اومد خواب شبش همین حدود ۱۱ بود.‌ یکی دو بار پیش اومد طی چرخه خواب و بیداریش ۱۰ خوابید ولی خیلی بدخواب شد اون شب‌ها و زیاد در طول شب بیدار شد. اگه برای هورمون رشد میگی اگه از ۱۰ تا ۲ ترشح میشه. ۱۲ تا ۲ هم به خواب عمیق بره خوبه.

من تقربیا 12میخوابه تا سه دوباره تا شش

پسر من عادت کرده بود ۶تا۸میخابید بعد بیدار میموند تا ۱ منم دیگ بعد ساعت ۳نمیخابونمش الان ۷میخابه تا ۷صبح

من ساعت ده دیگه خوابش میگیره اهاش بازی کن خسته بشه

من اگه ۱۰ هم چراغ خاموش کنم میخوابه ، اما گاها چون خودم تا ۱۲ بیدارم اونم کنارم بیداره

سوال های مرتبط