۵ پاسخ

عزیزم قرص دگزامتازون ٪۵یا نیم‌بخور که فولیکول آزاد کنی.... یک روز در میان نصف قرص بخور

قرص فرتیل سی ام.برای ضخامت

این فولیکولا هر ادایی دلشون میخواد درمیارن سرمون من ایشالا بعد بارداریم رحممو درمیارم میندازم جلو سگ راحت شم

قرص استرادیول

اره عالیع ...

سوال های مرتبط

مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد