منم با فولیکول ۲۲ ماه پیش باردار نشدم الانم این ماه باز فولیکولم ۲۲
حتما اووکادو بخور با اوا هلث انشالله رشد میکنه
من سری قبل با فولی ۱۵ باردار شدم که متاسفانه به دلیل هماتوم سقط شد
من ماه پیش با فولیکول ۱۶ باردارنشدم.این ماه برام دعا کنین دیگ نرفتم سونو خسته شدم خداجون خودت معجزه رو ب ما مادرای چشم انتظارنشون بده.
تا روز ۱۴ سیکل بزرگتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.