۵ پاسخ

من روز ۱۳ رفتم سونو گفت فولی ۱۴داری همه میگن حامله نمیشی دارم میترکم😭

۱۰کوچک وضعیفه توکل بخدا

ولی دکتر گفت فایده نداره روز ۱۳ سیکل باید حداقل اندازش ۱۸ باشع

ارع من روز 8 سیکلم باردار شدم فولیکولم 13 بود تنبلی تخمدان شدید داشتم

اره بابا کافیه خدا صلاح بدونه اوکی بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد