۶ پاسخ

اره معلومه ک خوبه...اما فک کنم نینیت دختر میشه حرف خانومای سایته،حرف من نیست... فولیکول‌های بزرگتر نینی پسر میشه

من با ۱۸ باردار شدم

بله عالی من با تخمک ۱۷ باردار شدم

سلام عزیزم خوبی گلم ؟؟؟؟؟؟؟درخواست میدی

آره من بارداری اولم با کوچیکتر از این بود

اره عالیه ان شاالله میشی

سوال های مرتبط

گل دختر گل دختر قصد بارداری
مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری