۹ پاسخ

من با۲۰

منظورم فولیکولت

بعد برا جنسیت پسر فولیکول باید چند باش

من عزیزم ولی ازادسازی زدم روز ۱۲، البته دکترم گفت میشه بدون امپول ولی برای بارداری صدرصدم گفت بزن

من خودم با فولیکول۹ و ضخامت اندومتر۷ باردار شدم فقط لطف و خواست خدا بود و معجزه چون دوتا دکتر بهم گفتن اصلا با این وضع نمیشه

۱۸به بالاخوبه که بالغ میشه عزیزم من ۱۲ ۱۳ هم دیدم اینجاباردارشدن مهم کیفیتشه

من عزیزم ..16 و 18 بود
اگر به فولیکول دقت نکن که خدااااا پشت همه ی این هاست

اندازه اش خیلی خوبه ایشالا میگیره

من شدم

سوال های مرتبط

مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان آرین✨️ مامان آرین✨️ ۴ ماهگی
خدایاشکرت خدایاشکرت قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
گل دختر گل دختر قصد بارداری