۴ پاسخ

فولیکول باید چند سانت باشه باید چند تا باشه من چرا نمیدونم

من پسر اولم با ۱۴ باردار شدم زیاد بهش فکر نکن بگو خدایا سپردم به خودت اگه صلاح میبینی بهم بده و واقعا رها کن بخدا استرس و فکر و خیال بدتر از هرچیزیه اونو با هزار تا بدبختی حامله شدم این کوچیکه رو تو جایی که اصلا فکرشم نمی کردم انقدی که از وقتم گذشته بود روم نمیشد به شوهرم بگم تست بگیر از بس گرفته بود دیگه کلا بیخیال بودم به حاملگی فکرم نمی‌کردم رفتم دکتر بهم آمپول داد بزنم گفتم هرمونام بهم نریزه به شوهرم گفتم هربار است میزنم فرداش پریود میشم بجای امپولا تست بگیر تست زدم وای خدایا بعد از هفده سال مگه میشه پس ناامید نشو رها کن و بسپار به خدا حتما به وقتش میشه که اگه این بچه نبود الان نمیدونم من بودم یا نه درسته ی وقتا ناشکری میکنم اما همیشه به خدا میگم تو نگاه به بزرگیه خودت بکن نه بدیه من
خلاصه دوست خوبم رها کن و بسپار به خودش ی جوری سورپرایز میشی که خودتم باورت نشه❤️

عزیزم به سایز فولیکول نیست من خودم با ۱۸ و۱۹ باردار نشدم ولی خیلی هارو دیدم با ۱۴ هم باردار شدن

من با۱۸باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان‌آینده😇 مامان‌آینده😇 قصد بارداری
مامان آرین✨️ مامان آرین✨️ ۴ ماهگی
خدایاشکرت خدایاشکرت قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته یازدهم بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی