سلام خانوما کیا با فولیکول غالب ۲۲ باردار شدن؟

۷ پاسخ

سایز فولیکول از ۱۸ به بالا اوکیه برای بارداری، اما مهم اینه توی هردفعه اقدام امکان بارداری ۲۸ الی ۳۰ درصده و کاملا شانسی، من ماهایی ک فولیکول ۲۰-۲۲ و اینا داشتم باردار نشدم ولی ماهی ک فولیکول ۱۹ داشتم باردار شدم

بزرگ بودن اونقدر مهم نیست کیفته که خیلی مهمه

من یکسال بچه می‌خوام ولی شرایط جور نبود الان هنوز ماه اول ولی در تو دلم نیست برای بچه
آخه دخترم هفت سالشه خیلی نی نی میخواد

من با فولیکول ۲۳ باردار شدم انشالله که شما هم جواب بگیرید

میشی به امیدخدا

من با فولیکول ۲۰ نشدم نمیدونم چرا بدن هر کسی فرق داره

سایز فولیکول عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا قصد بارداری
مامان آرین✨️ مامان آرین✨️ ۴ ماهگی
خدایاشکرت خدایاشکرت قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
گل دختر گل دختر قصد بارداری