۱۶ پاسخ

ببین برو دکتر بگو برام عکس رنگی از رحم بنویس منم ۹ماهه اقدامم نشدم ولی باردارنشدم دکترم برام عکس رنگی نوشته اونجا ممکنه لوله ها رحمت بسته باشه برات بازمیکنن کلامشکلتو میفهمن چیه حتما بده خیلیا بعداین عکس سر۲و۱ماه باردار شدن

منم دیگ ذوقم کور شده اولا انقد ذووق داشتما😔

پیش دکترای مشهدم امدی یک دکتر بهت میگم انلاین جوابگوهست دختر جاریم همینجورسنش کم بود وبچه میخاست یکی سقط کرد یکسال حامله نشد خلاصه آدرس این دکترودادم الان یک دخمل داره ۵ماهه دست دکتر سبکه اگ خاستی بگو البته دکترای خوبی هستن تهران هم امپول ازادسازی وتحرک واین داروهااستفاده کردی همسرت ازمایش دادن

ولی اینو حتما برو جواب گرفتم. منم مثل تو ناامید بودم یکم خرج داره ولی نتیجه میده انشاالله

و حتما از امام رضا بخواه اگه به صلاحت باشه تا دو ماه آینده میشه

تو که مشهدی برو یه سر بیمارستان رضوی دکتر زنان و زایمان نازایی. خانم زهرا زارع برزشی جواب میگیری به امید خدا.

عکس رنگی دادی؟

من دقیقاا موقعی که بیخیال شدم.. باردار شدم...

آفرین بیخیال شو... بیخیالی بهتره..

7سال ازدواج کرده بودم شوهرم میگفت بچه نمیخوام..گفتن چله داری . یکی اقوام چله بری کرد .
بعد چله بری شوهرم گفت بچه بیاریم 4ماه جلوگیری نداشتم باردار نمی‌شدم رفتم دکتر بهم پماد داد گفت عفونت داری ماه 5باردار شدم.
ببین چله نداری

بیخیالی خیلی خوبه
دیگه چیکار میتونیم بکنیم جز صبر💔🥲

کیست تست مثبت نشون میده

منم هیچی به هیچی. این ماه آی یو آی

عزیزم ۱۸ سالته کجا با این عجله

نه همینجوری گذاشتم بارداری باگ خوردع دیگم یرداشتع نمیشه

مگه باردار نیستی عزیزم؟

سوال های مرتبط