سلام خانمی . شما بچتون با اپتامیل خوب وزن میگیره؟ من تازه ریفلاکس پسرم خوب شده میخوام شیرش رو از ar ب معمولی تبدیل کنم . نمیدونم کدوم شیرخشک بهتر باشه براش
بله عزیزم من از دکتر سوال کردم گفت چند روز اشکال نداره منم ی ۷.۸ روز زودتر ۲ رو دادم
اره دیگ هر شیر خشکی بعد ۶ ماهگی باید شماره ۲ بدی تا ۱ سالگی
بعد از اونم شماره ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.