۳ پاسخ

سلام خانمی . شما بچتون با اپتامیل خوب وزن میگیره؟ من تازه ریفلاکس پسرم خوب شده میخوام شیرش رو از ar ب معمولی تبدیل کنم . نمیدونم کدوم شیرخشک بهتر باشه براش

بله عزیزم من از دکتر سوال کردم گفت چند روز اشکال نداره منم ی ۷.۸ روز زودتر ۲ رو دادم

اره دیگ هر شیر خشکی بعد ۶ ماهگی باید شماره ۲ بدی تا ۱ سالگی
بعد از اونم شماره ۳

سوال های مرتبط