ما دو روز پیش زدیم خیلیییی سبک بود. هر چند ساعت بهش۵ سیسی شربت استا دادم. فقط اولین بار که میخوابه و بیدار میشه، پاش شدید درد گرفت یکم بغل کردم،وسط حوله توی کیسه یخ گذاشتم، یکم مالیدم رو پاش، چند ساعت درد میکرد بعدش خوب شد..تب هم کنترل شده بود ینی در حد تب نبود اصلا.. همون روز اول اینجوری شد.. روز دوم خوب خوب بود.. ایشالا سبک باشه عزیزم مواظبش باش 🥺🤷🏻♀️
دخترم امروز زد😢
پسر من امروز رده فعلا داره بازی میکنه
مبارکه
من دیروز زدم الان یکم تب داره ودرد یکمم بداخلاق شده
اصلا استرس نداشته باش واکسن های دیگش چجوری بوده؟
استرس نداشته باشه
پسرمن که خیلی راحت بود خدارو شکر تب هم نکرد اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.