اصلا عفونت هم نباشه
فصل گرماس خارش میگیرن
سعی کن عین من خونه دامن یا شلوار که میپوشی شرت نپوش
هربار بعد سرویس با یه پارچه یا حوله خودتو خشک کن
دستمال کثیفه هزار دست چرخیده تا بسته بندی بشه
من یه حوله سفید دارم همش با اون خودمو خشک میکنم
خشک کنی نم نداشته باشه خارش اینا کمتر میگیری
سلام پماد کلوتریمازول بزن
حتما خودتو کامل خشک کن اگر میتونی باد ولرم یا سرد سشوار بگیر کامل خشک کن
دشمن بلند بپوش نذار اصلا نم بشه
خوب میشی
پماد ان ان بزن
سلام از دكتر بپرس پناد كلوتريمازوا به بيرون بزن و چند روز كلا دامن بپوش شرت تا جايى كه ميتونى نبوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.